15 October 2012

ZELLO WALKIE TALKIE

Salam Semua..










Zello adalah cross-platform percuma push-to-talk (PTT), aplikasi ini untuk menukarkan peranti Android (ada juga installer untuk blackberry dan iphone) anda ke walkie talkie dan membolehkan anda untuk bercakap dengan orang lain dalam saluran awam, swasta atau lebih.


Multi-platform sokongan, real-time streaming dengan suara berkualiti tinggi, kesediaan mengenali kenalan dan status teks, pelbagai saluran awam sehingga 100 pengguna. Di samping itu, anda boleh membuat akaun berganda, menguruskan kenalan, mewujudkan saluran perbualan baru dengan peribadi PTT keistimewaan dan menetapkan status ZELLO anda, mesej status, isyarat audio, warna tema dan menguruskan kenalan yang anda mahu. Semua yang anda perlukan adalah akaun ZELLO sah untuk memulakan perbualan dengan pengguna dalam talian di seluruh dunia.



Apabila aplikasi ini digunakan, ZELLO meminta anda untuk login dengan akaun anda atau mendaftar untuk akaun baru (jika anda belum mempunyai akaun). Sebaik sahaja anda log masuk, anda boleh mula menambah kenalan dan saluran ke akaun anda dan mencari orang dalam talian di seluruh dunia untuk berkongsi pendapat anda dengan. Hanya pilih kenalan atau saluran pilihan anda dan mula berkomunikasi dengan mereka hanya dengan menekan satu butang. App terus berjalan di latar belakang melainkan anda menghidupkan perkhidmatan luar. Ini membolehkan mendengar perbualan masuk walaupun peranti dikunci.


anda boleh masukan kenalan anda


antara channel yg terdapat pada ZELLO


Terdapat isyarat bunyi yang berasingan yang membolehkan anda tahu apabila mesej sedia untuk dihantar dan apabila ada mesej masuk. Juga, app memberitahu anda apabila berlaku kesilapan dan memaparkan isyarat visual apabila ada mesej masuk di latar belakang.


Tekan saja butang Hold and Speak, dan anda terus boleh berkomunikasi

Selamat Mencuba.....

Anda boleh muat turun aplikasi ini disini


No comments:

Post a Comment