06 October 2012

BATTERY DOCTOR (APLIKASI PERCUMA)




Dengan bateri menjadi salah satu komponen yang penting dan menarik perhatian pengguna peranti Android, ia tidak mengejutkan bahawa terdapat banyak aplikasi yang berbeza di Play Store yang bertujuan untuk menangani pelbagai isu yang berkaitan dengan ketahanan bateri anda.



Walaupun aplikasi seperti Trend Micro Longevity Bateri Saver, Cosmos dan semua sistem yang berbeza Android pengoptimal membantu pengguna dengan mendapatkan kehidupan maksimum daripada bateri mereka, aplikasi seperti saya sebutkan tadi membolehkan ia menjadi penanda aras hayat bateri peranti anda dalam berbanding dengan peranti Android lain.


Doktor Battery ini bukan hanya aplikasi bateri biasa, tetapi juga dilengkapi dengan beberapa peningkatan dicari bateri dan alat analisis. Doktor Bateri adalah diantara beberapa aplikasi yang boleh senaraikan anggaran masa bateri untuk lebih daripada satu dozen jenis aktiviti (media main balik, penggunaan internet, permainan, kamera dan sebagainya).



Menggunakan aplikasi ini, anda juga boleh mengetahui masa untuk bateri anda siap dicaj. Selain itu, ia membolehkan anda melihat kepada sistem togol untuk memanjangkan masa bateri, memantau penggunaan sehari-hari bateri melalui graf, daftar statistik penggunaan bateri pada masa sebenar oleh aplikasi tugas / individu, ia berguna & berdaya maju, tips untuk memanjangkan jangka hayat bateri.




Memaparkan kuasa yang sedang digunakan oleh aplikasi - aplikasi lain

Pada bahagian tools untuk anda membuat ketetapan..


No comments:

Post a Comment