24 September 2012

BLACKMART (FREE APP & GAMES DOWNLODER)

Salam Semua..

Hari ini saya nak review sikit tentang software yang boleh kita dapatkan aplikasi dan game secara percuma walaupun aplikasi atau game tersebut berbayar. Software ini dinamakan Blackmart.


Sebagaimana yang anda semua lihat icon yang saya bulatkan itu adalah aplikasi blackmart yang telah saya installkan pada tablet saya. Sekarang mari kita lihat apa yang istimewa pada aplikasi Blackmart ini.




Dengan menggunakan Blackmart ini anda boleh memuat turun seberapa banyak aplikasi dan juga game walaupun semahal mana aplikasi tersebut. Anda juga boleh melakukan pencarian dengan menekan simbol kanta disebelah atas. Contoh yang saya ambil, ini adalah aplikasi Memory Booster (Full Version) yang berharga $23 (belum dibuat pertukaran wang ke RM tu)


 Klik pada aplikasi tersebut dan anda boleh lah memuat turun dengan menekan butang install. Apa yang saya bulatkan di paparan tersebut adalah aplikasi ini telah pun di'crack'. so tak payah buang duit..hehehe


Proses memuat turun..


Proses meng'install'..


Dan... Dah siap...


Anda juga boleh meng'update' aplikasi yang sedia ada didalam gadget android anda..
Di sini saya sertakan link untuk anda download aplikasi Blackmart ini..
http://www.2shared.com/complete/PuSDO8_j/BlackmartAlpha04993.html

Selamat Mendownload.....

2 comments:

  1. Tidak semua aplikasi bisa di download gan !!

    ReplyDelete
  2. iya.. blackmart versi ini memang selalu crash.. tapi sekarang dah keluar versi baru...

    ReplyDelete